:)

Fy fan. Mitt senaste dygn har varit helt jävla fantastiskt. Finns inga ord som ens kan beskriv allt som jag har känt. Wow. Ibland förundras man av vilka resor livet kan bjuda en på.

Åkte hem till Adam igår. Vi åkte in till stan och käkade med hans kompisar på Sunes Elefant. Roligt. Trevliga vänner, som jag iof har träffat innan i Åre. Kul hade vi iaf. Sen åke jag och Adam hem till Adam för att se film, äta godis, dricka julmust och ha allmänt trevlig. Och det lyckades vi minst sagt med. :)...

Imorse vaknade jag upp med en sovande Adam brevid mig. Pappa hämtade upp mig och skjutsade mig till stan. Julmarknad. Frös konstant i flera timmar =)
Sen till lägenheten. Adam kom vid halv åtta och åkte för en liten stund sedan. Damn, vad jag gillar den killen.

/Anna

Kommentarer
Postat av: frida

Sjukt glad för din skull! Håller alla mina tummar för dig o Adam!

2010-11-29 @ 15:36:12
URL: http://dayslikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0