Dumma upplysning!

Första dagen är över. Nu har vi jullov om sju (eller är det åtta) veckor. Gött! Nytt schema har vi också hunnit få, samt en ny fysiklärare. Han verkade rätt tolig och jag tror att fysik är ett ämne som man kan härda sig igenom, precis som kemin var. Men historian däremot... Fy fan vad jag är trött på upplysningstiden, alla satans kungar i Sverige, alla jävla årtal som man blandar ihop, amerikanska revolutionen, kolonierna i Amerika osv.


haha, asså seriöst! Se hur jävla ful Gustav III är!

Tror inte att jag orkar plugga så mycket mer till provet imorgon. Tror inte jag kommer bli nå smartare om jag lägger ner ett par timmar till, så det är ingen större idé

Började med att gå på körskolans teorilektioner i måndags! Så nu kommer jag vara upptagen varje måndag och torsdag mellan 16-18 hela november ut. Alltså, jag kan itne fatta det, men om två månader så har jag liksom redan hunnit vara 18år i en dag! Så sjukt ofattbart!! =D  



/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0