Då var det över

Japp, då var gårkvällen överstökad. Kan säga att jag har varit med om bättre stunder, men även denna kväll/natt/morgon hade sina ljusa stunder :) Till exempel innehöll den världens bästa deeptalk med världens bästa Jessica Klingvall. Hon hade tagit plats i badkaret och jag låg i en morgonrock på golvet. Mysigt hade vi iaf :)

Sen när hon åkte hem gick jag och la mig i pappas säng. Då var klockan ungefär 01.00. Sen låg jag där och chattade fram till halv fem då min bärbara dog... :P Hade lätt kunnat fortsätta in på morgonen, om inte batteriet tagit slut. Var inte ett dugg trött. Ibland kan man få så mycket energi från ingenting =)

Gick upp strax innan åtta. Startat diskmaksinen. Det ser ut som helvete här. Har precis satt på nrj's webbradio och hoppas att basen ska väcka dom där uppe så att de kan komma ner och städa. För det tänker inte jag göra.

Idag väntar lite plugg av hjärnan. Men på ngt konstig sätt har jag lyckats få in rätt mycket. Trots att jag inte pluggat allför mycket. Skönt. :)   



/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0