Bränd koppling!

Thihi :) vet ni hur sjuuuukt duktig jag känner mig? =) Hur många inlägg har jag liksom inte skrivit de senaste dagarna? Typ jättemånga!!

Har slagit mig ner med fysikfrågorna vi fick idag. En del går jättebra att ta sig igenom men när man får helt fel svar så tappar man sugen.. Det där med enheter är inte riktigt min grej heller.. På en fråga skulle svaret bli 5,5 x 10^3 men jag fick 5,5 x 10^21...haha?? Så egentligen är det rätt tal, men bara liiiiite för stort ;) 

Körlektion idag! Backstarter i hamnbacken. Fy satan vad det luktade bränd koppling. Men Ulf sa att det inte alls var konstigt eftersom jag var den fjärde idag som gjorde just backstarter ;)

Nästa gång ska vi köra i innerstan vilket innebär att jag bör få tummarna ur röven och börja lära in lite skyltar.. Hrm... ;) Dock är jag grymt tacksam över att körskolans bilar är så små jämfört med pappas gigantiska V70 XC...Så har jag överlevt turer i innerstan med pappas bil så borde det bli betydligt lättare med körskolans! Hoppas jag =)


/Anna

Kommentarer
Postat av: Daniela

FICK OCKSÅ 10^21 :D

2010-11-17 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0