Yes!

Nu väntar fyra dagars ledighet. Gött as hell! Jag är såååå glad! =)

Framåt kvällen kommer mamma och hämtar mig. Pappa är på fastlandet. Vi ska ner till hamnen och ta en glass på glassmagasinet. Vet fortfarande inte vilka smaker jag ska välja. Hoppas att dom har "sockerkakssmet". Den är en riktig höjdare!!



Ledighet i fyra dagar innebär dock en hel del plugg. Nästa vecka har jag

  • labbrapport
  • redovisning av diktanalys
  • två inlämningsuppgifter i idrott
  • nationellt prov i spanska
  • nationellt prov i matte
  • ev. nationellt prov i engelska (talking)

Veckan efter det så ska det äga rum en bokpresentation. Vi ska sitta i grupper, diskutera och det ska FILMAS så att resten av klasssen ska få se på det! Fy fan!

Trots att det är rätt mycket på schemat så ska jag försöka klämma in en dag med den här personen:

Frida Knutas! =)

/Anna


Kommentarer
Postat av: Frida

Det känns bra att det är du som har hand om de vackraste bilderna på mig. hahaa

2010-05-15 @ 17:59:28
URL: http://brokenstreetlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0