Summerfeelings!

Det närmar sig nu. Skolavslutningen. Om tre veckor är man fri. Då är första året på gymnasiet över. Det känns konstigt när jag sitter här och funderar över det. Går jag verkligen ut första året? Är jag verkligen så stor? För ett par år sedan tyckte man ju att alla gymnasieelever var stora och läskiga monster, och det verkade helt orimligt att man själv skulle bli så stor. Men nu är jag tydligen det. Undrar om jag har satt skräck i många småglin? Hoppas det. Måste ju göra min plikt!

Bara för att jag vill ha sommar så mycket så tänker jag bjuda på lite härliga sommarbilder! Lite sommarkänsla kan man kanske förmedla?? :)

 
Klassresan


Klassresan


Grillning Tofta 2007


Varpa SM 2009


Varpa SM 2009


Varpa SM 2009


Varpa SM 2009 (Kenneth blandar grogg på kycklingrulle(?)...)


Varpa SM 2009


Varpa SM 2009

Nu: Back to reality..!
Gjorde nästan klart min garage-band uppgift på ESV (estetisk verksamhet). Garage-band är typ ett dataprogram som följer med alla mac-datorer. Man gör musik typ. Man slänger typ ihop lite olika instrument (finns hur mycket som helst att välja på), loopar, så att det förhoppningsvis låter bra i slutändan. Eller så gör man som jag och spelar själv och sätter ihop. Har arbetat med Almost Lover nu och hittills låter det riktigt bra! Det enda som återstår är att jag ska lägga in melodin på refrängen, men sen är det klart! Det är ett tecken, på att sommaren närmar sig - min garage-band-uppgift är snart klar. Tjohoo!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0