Ute skiner solen, och inne sitter jag

Jaha. Fint väder var det idag i alla fall. Jessica har åkt hem för någon timme sedan. För cirka två minuter sedan avslutade jag min lunch - lasagne. Dock utan ketchup, "/ Ketchup är sjukt underskattat!
Mamma kommer väl om en timme och hämtar mig. Har pluggat lite nu framför Nyhetsmorgon på TV4. Rätt trevligt program att ha på i bakgrunden faktiskt, och det är ju inte särskilt intressant så man fastar inte med ögonen på TV-rutan, vilket är himlarns bra när man ska plugga!

Vill bara sluta skolan nu. Orkar inte anstränga mig mera. Veckan som kommer bjuder på engelskt nationellt prov, reading/listening, på tisdag. På onsdag är det diktredovisning på svenskan och på fredag är det matteprov. Det sista i B-kursen. Jag måste sätta det för att säkra mitt betyg. Jag bara måste. 
 


Det var längesen nu tjejer! "/

Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Det var det verkligen! :( Nästa helg vore det kul att kanske göra något om alla kan??

2010-05-01 @ 13:48:20
URL: http://brokenstreetlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0