Uppenbarelse?

Jag har fått en ny dörr till lägenheten. Förut hade jag en dörr vars ruta hade persienner. Jag hade alltid persiennerna nerdragna, men på den nya dörren finns inga persienner.. så det är ovanligt jätteljust i mitt kök! Ser nästan ut som om min matta har fått en uppenbarelse :P 


Mitt nya tidsfördriv har blivit detta. Just nu tänker jag inte visa mer, ni får helt enkelt gissa vad det är. Det borde inte vara så svårt... Snart så får ni se det färdiga resultatet!



Ska nu ta mig en kopp te. Hörde på radion i morse att om man dricker te framför läsk och kaffe så ökar risken för magcancer. Haha.. vilka roliga undersökningar dom gör!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0