Tour de France nästa?

Helt otroligt hur jäkla fort man kan cykla när man verkligen måste... Jag tar det från början:
Jag gick upp typ kl 06.00 imorse, fixade till mig och satte mig framför TV:n och åt frukost. Under de kommande fem minuterna lyckas jag somna :S så jag får världens panik när jag vaknar av att min moster kör ut deras bil ur garaget. Klockan är då lite efter halv åtta. Klockan åtta har vi nationellt prov i matte, och då är det bra om man är i tid...
Jag slänger mig upp ur soffan, inget blod i huvudet = jag håller på att svimma i köket. Återfår kontrollen, fåfäng som jag är tar jag en titt i spegeln och inser att min lugg ser för jävlig ut. Efter lite fix och trix och ett hårspänne senare,  slänger på mig conversen och rusar ut genom dörren med matteboken i högsta hugg. Slänger mig på cykeln och cyklar likt en tour de france-cyklist till skolan. Satan vad det gick! Vilken kapacitet man har! *stolt*

Matteprovet gick vägen. Egentligen fattar jag inte varför jag satt kvar så länge. Jag menar, jag har mitt betyg i matte A, så jag borde väl egentligen inte anstränga mig tills jag dör.. Funderade ett tag på att lämna salen när jag hade två frågor kvar. Jag är så jävla trött just nu.

Var ju tvungen att cykla tillbaka hem för att hämta (läs plocka ihop, städa, diska) mina grejer som jag ska ha med till Jessica ikväll. Fan vad trevligt vi kommer få det! :) Så nu sitter jag här och dricker iste framför datorn. Nice! 


/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0