Svenskalektion..

Har svenskalektion just nu. Det suger, precis som vanligt. Och precis som vanligt så gör jag ingenting :) Ska egentligen skriva på min diktanalys, men jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har kört fast. Totally stuck liksom!
Som tur är kommer systra min och hjälper mig i eftermiddag. Hon har ju skrivit några fler dikter i sina dar, för det var väl typ det som dom i Richard Steffen-huset sysslade med hela dagarna? :)

VIll bara hem. Har så jävla ont i magen!! Pappa ska på apoteket idag och hämta ut lite tabletter. Så jag får väl hopaps att dom hjälper. Dom hjälpte för honom när han hade ont i magen, så jag får bara hoppas att dom kommer hjäpa för mig också!

Då har det snart gått ett år sedan vi var på klassresa, 11 månader iaf :) Jag blev av med mig "fritt-fall-oskuld". Men fy faaaaan, vad rädd jag var! 
 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0