Spanskaprov, Öster och födelsedagsfika!

Undrar hur många värktabletter jag har ätit de senaste dagarna. Men dom hjälper ju inte! Jag har ju fortfarande ont i magen "/ (Jessica, det stämmer och det är inte ngt som jag säger bara för att slippa undan redovisningen imorgon :)

Idag hade vi spanskaprov. Jag säger bara: Kollektivt sammarbete is da shit! =D så det borde ha gått jäkligt bra för vårat bord ;) Hoppas inte Mela blir misstänksam bara :P Haha

På musiken idag blev vi uppdelade i grupper. Jag blev med James, Saie och Anton. Vi tog oss på The Sientist av Coldplay. Jag hamnade vid pianot och som tur var har jag tittat på den låten tidigare så jag var inte helt lost, även om det skulle kunna ha gått lite bättre :P Men men!

Efter skolan droh jag och Jessica, min vapendragare, in till Öster. På väg till Carlings såg jag en stor filut i snorgrön T-shirt och insåg rätt snabbt att det var Danne. Danne som jag inte direkt hade lust att träffa just då.. Tittade åt ett annat håll när han och hans polare kom gående med en kundvagn(?) från systemet..
Fick iaf byta storleken på t-shirten. Larmet på carlings gick igång när vi skulle ut där ifrån, men som tur var fanns det inte så många i närheten :P Köpte sen en väska från David Jones. Lägger upp en bild på den imorgon. Drog sen hem till Jessica en stund för att fördriva tiden.

När jag kom hem till lägenheten så dök mina kusiner upp fort som fan och frågade om jag ville in och fika med dom (tydligen var inte födelsedagsfirandet klart...). Jag kunde inte direkt säga nej.. så fick pallra mig in där ett tag. Spelade Wii också. Alltså jag blir FÖR förbannad nör jag förolorar. Inom mig bor nog en jävligt stark tävlingsmänniska trots allt :) Nu ska jag träna lite redovisning!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0