Söndag igen

Söndag igen. Precis som varje vecka :P
Skoldags imorgon. Ledig på torsdag. Det sitter fint de!

Den här helgen har jag mest haft ångest och gråtit hela tiden. Men det är väl sånt som händer. Antar jag. Det är frusterande när ingen fattar. Det är frustrerande när man själv inte kommer någon vart, tror att man har gjort något bra, men sen visar det sig att man inte har gjort ngt iaf.. 



Tror att det var extrapris på Ica Maxi. Fem för 29kr.

Då måste man ju bara slå till, även fast man känner sig som en jävligt dålig person när man köper bubbelvatten. Vi har ju ett av världens bästa vatten direkt ur kranen.. Å ändå så går man och köper 7,5 liter vatten i affären.. Jo, jag har dåligt samvete nu. Har inte varit så jätteförtjust i bubbelvatten förut, men nu har man kanske växt upp lite och börjat inse att det är okej :) 


Ikväll har jag öppnat äpple/tranbär. God. Helt okej smak. 

Jessica, titta vad jag hittade i tidningshyllan! Var ju bara tvungen att köpa den för att Joel var på omslaget (och för att korsord är ett helt okej tidsfördriv förståss)

Vill du gifta dig med mig??

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0