Snö...?

Idag fick jag en chock. Vi är inne i maj månad. Den sista vårmånaden. Men vad tusan såg man om man tittade ut genom fönsteret idag på förmiddagen? Snö! Absolut inte okej! Dessutom var jag tvungen att cykla till tandläkaren i detta jävla skitväder. Jag hade ljusa jeans på mig, men när jag var framme hade man lätt kunnat tro att jag hade mörka jeans på mig. Dessutom blev jag rejält jävla nedkyld så jag satt bara satt och skakade.


Se hur snön har lagt sig på räcket! Det är nästan så att man börjar undra om växthuseffekten bara är skitsnack :p

 
Snöfall i maj månad... Hmm?

Nu har det iaf slutat snöa och regna för den delen också. Dock tyckte jag att det var något taskigt av Jonas att tvinga oss vara ute på idrottslektionen. Det är ju svinigt kallt! (Fan vad jag klagar märker jag). Dock hade jag, Jessica, Daniela och Frida det väldigt trevligt på vår cykeltur till Oscarsstenen! :-)  

Har ju glömt att berätta att i måndags kom pappa med en jäkla massa tabletter till mig. Mamma tvingade honom att köpa lite. Men fyra olika? Liiiiite extremt kanske? Men om man blir piggare så är det väl bara bra :) 
Testade magtabletterna igår. "Tuggtabletter med smak" av mint stod det. Tuggtabletter? Jo, det kan jag gå med på att det var, men mintsmak? Njaa... jag vet inte riktigt.. Höll på att få upp tabletten igen... :P

Från vänster: tabletter mot sura uppstötningar/halsbränna, rosenroot, vitaminer och kalktabletter

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0