Redovisning avklarad!

Helvete vad det regnar!! :) Men det är myyyysigt, så länge man inte ska ut och cykla i det...

Hade svenskaredovisning idag, om min bok Smuts. Det filmades, vilket jag fortfarande tycker är en väldigt dum idé.. Snackade med Joel, och det gick bra för han var bra på att ställa frågor! Skönt! Hoppas bara att han tyckte att jag också fick in en och annan bra fråga imellanåt! :-) Sååå skönt att det är över nu iaf. Som jag har våndats!

Efter redovisningen tyckte jag att jag kunde belöna mig själv genom att sluta lite tidigare så då begav jag mig till biblioteket och lånade "Animal farm" på svenska. Har prov på den imorgon. Jag har läst den på engelska (som vi skulle) men insåg att jag fortfarande inte fattar vad den handlar om :P
Cyklade sen in till Adelsgatan i detta vackra väder och hämtade ut mina linser. Jag såg ut som en dränkt katt när jag klev in på Specsavers...Det rann verkligen om mig! Men liserna fick jag gratis, så det var ju svinbra! :-)

Nu har jag hängt in min jacka och mina jeans i duschen så att de kan få droppa av sig lite :) Väskan får stå och torka på golvet. Länge leve golvvärme! 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0