Plugg och prestationsångest

Jäklar vad det har pluggats i eftermiddag/kväll!!
Labbrapporten är typ klar. Ska läsa igenom den imorgon, innan jag skriver ut den och ritar till lite grejer. Perfekt, för då kan jag lämna den i Anne-Maries fack på ons!

Elektrolys :)

Jag har också läst ut svenskaboken som vi egentligen skulle läsa på engelska. Har blivit liiiiite klokare på handlingen nu iaf. Men jag är inte särskilt jätteorolig. Tror inte att det kommer vara något jätteprov direkt. Får vi hoppas!
Egenligen är det då bara svenskanovellen som ännu ska göras. Den ska in på ons, men jag har inte börjat än :) Aja, det löser sig. Novellen som jag vann med i höstas skrev också i sista minuten.

Imorgonkväll är det varpaträning. Första för iår för min del. Enda anledningen till varför jag ska gå är för att det ska anmälas till Stångaspelen och SM:et. Jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska kasta. Lag blir i dam-klassen iaf. Och sen tror jag att jag anmäler mig till individuella och centimetern i juniorklassen. Par vette tusan. Om Jacob eller Jocke ska kasta, vill jag kasta i seniorklassen med ngn av dom. Men om inte, så vet jag inte. Man går på sommarlov för att slippa tänka på skolan och all stress och press. Men sen kommer SM:et och man känner den där jävla prestationsångesten igen. Verkar som om jag aldrig kommer komma undan den...


SM-guld 2008


SM-guld 2009

Blir det SM-guld 2010 också? Tveksamt..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0