Nationella i matte avklarat!

Syster dundrade in genom dörren ca 01.10 inatt. Hon snackade om att hon hade köpt vingummi till mig, men jag trodde att jag drömde ;P Dock så gjorde hon inte det, eftersom jag hittade den här förpackningen med 900g vingummi på bordet imorse!


Mmmmmmm!

Lovade ju att slänga upp lite bilder på väskan, och eftersom jag är en sån person som håller vad jag lover :P så kommer det lite pictures nu!
  


  
David Jones me like!

Har håla nu. Skulle egentligen ha svenska, men Ingalill var ute på norr och rättade prov typ. Men det tackar vi för! Så nu sitter jag här i lägenheten och slappar lite. Idrotten börjar om två timmar :-) Mumsar på lite choklad också, måste ju få belöna mig själv för att jag överlevde första nationella provet i matte A. Vet redan att jag har kommit på ett slarvfel som jag har gjort. Men "shit happens" som man säger. Aspektuppgiften gick nog egentligen ganska bra. Även om man inte har precis rätt så har man chans att knipa rätt många poäng ändå! =)


Bra tidsfördriv!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0