Nästa gång..

Okej. Nästa gång, då jävlar. Nästa söndag ska jag vara sminkad och snygg när jag åker och handlar på Ica Maxi. Jag ska hålla tummarna för att du är där. Och om du är där ska jag till och med gå fram och prata med dig. En lång stund, ska vi stå där du och jag. Jag ska INTE smita iväg och gömma mig bakom en hylla som jag alla andra gånger har gjort. Jag ska INTE känna det där hugget i hjärtat så fort jag ser dig. Jag ska INTE låta min puls springa iväg i 180. Totalt förbjuden. Prohibido! Jag ska vara lugn och cool. Och snygg.
Kom ihåg: Du, jag, Ica maxi nästa söndag kl 6. I'll be there ;)

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

D eller?

2010-05-16 @ 20:30:36
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0