Matteplugg

Har spenderat eftermiddagen/början av kvällen genom att räkna Blandade uppgifter i matteboken. Prov på fredag. Jag vill inte säga för mycket, men alltså helt ärligt så känns det bra. Hoppas verkligen att jag skriver MVG. Den 9 juni har vi slutprov i matte B. I FYRA timmar. Så då vill jag inte sitta där och svettas och vara helt panikslagen över att jag måste prestera bra. Utan då är det bättre om jag presterar bra på fredagens prov så att jag kan chilla lite den nionde :-) 


Matte, matte, matte


C-uppgift som jag klarade :-) *stolt* 

Imorgon är vi lediga! =D Gött! Det betyder sovmorgon, kaffe, och morgonpromenad kanske? Får se om vädret tillåter. Sen får man väl återgå till lite plugg..

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0