Måndag

Hade bar kemi i 90 minuter idag, sen cyklade jag hem igen. Eftermiddagen har spenderats halvt framför TV:n halvt pluggande. Spanskaprov imorgon. Ett litet ett. Skönt att det inte är ett stort.. Hoppas att jag har hyfsat bra koll. Det är översättningsdelen som oroar mig mest. Men vi brukar ju göra ett kollektivt sammarbete vid vårt bord :) Så det löser sig!

Imorgon efter skolan ska jag bege mig in till öster. Byta storleken på t-shirten jag köpte i lördags och sen ska jag köpa en väska som jag spanade in då också. Hoppas att den hänger kvar! Sen blir det väl almedalsbiblioteket tills dom stänger. Ska försöka hålla mig borta så länge som möjligt från lägenheten ;P Min kusin fyller 7 imorgon och släkten ska in dit å käka imorgonkväll men jag PALLAR inte. Pallar inte med min äckliga släkt. Hellre sitter jag och ruttnar på biblioteket :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0