Lite av varje

Har väl kanske varit en lite småkass uppdatering nu på sistonde.. det håller jag med om. Men nu är jag back in buissnes, tror jag! :)

Var hemma idag. Tyckte att jag förtjänade det :) Hann med rätt mycket plugg. Alla kemifrågor på båda kapitlen är besvarade, med undantag från ett par som jag inte fattade. Dessutom har jag räknat matte. Sannolikhetsläran är klar. För en gångs skull ligger jag före i planeringen, har inte hänt sedan nian :) Svenskanovellen är påbörjad och jag vet vad jag ska skriva om, så det känns rätt chill.

Det slog ju mig att jag inte har laddat upp en enda bild från Valborg. Kanske berodde på att det sög, men iaf :) Hittade lite bilder i när jag letade igenom kameran idag. Så jag får väl bjuda på ett par :)


Hemmma hos mig


Ralf och Jessica


Guitarr Hero


Grillmästarn'? Not!


Petter, Mirjam, Jonas, Elsa och Daniela :)


Sofie och Elin


Lek på terassen

Frida Knutas gjorde precis min dag typ. Hon och jag ska på bio på fredag. Mysigt! :) Tänk att bara en sådan sak kan få en på fötter igen! Underbart! Och sen väntar sleepover hos henne. Äckligt längesen jag var där.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0