Läskigt!

Okej, alltså det är läskigt hur ont i magen jag kan få ibland. Hade varit nere på hamnen och tagit en glass (sockerkassmet, mörk choklad och cocos) och precis när jag kliver upp för trappan till lägenheten känner jag riktigt hur det slår till i magen. Det var ändå en smärta som jag kunde leva med. Men sen börjar jag plocka upp mina tvättade kläder, hänger upp handdukar, ställer in saker i kylskåpet osv. Och då. Då jävlar bara smäller det till. Jag fick så jävla ont i magen så att jag inte kunde stå! Så jag låg på golvet och skrek. Jo, jag lovar. Jag bara skrek rakt ut. Ville bara dö för det gjorde så jävla ont. När jag får sådana här "attacker" brukar jag också få lite smått panik också, vilket är helt förståeligt. För tänk om det aldrig slutar.
Nu är det bättre iaf. Har fortfarande ont, men inte lika mycket som förut. 

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0