I'm so happy!

Fan vad skönt att diktredovisningen är klar. Som jag har väntat! Och som jag har lagt ner många timmar! Tror Ingalill menade på att det blev ett MVG, hon lät himla positiv iaf! =) Jessica var den enda som lyssnade. Hon tyckte också att det gick bra, hon vågar väl inte säga något annat :P

Imorgon är det nationella i spanska. Läsförståelse. Det får gå som det går. Enligt Mela så kan nationella inte sänka en. Tur det! Varför envisas typ alla med att kalla det kursprov förresten? Vad är det för fel på nationella prov!? 
På fredag väntar andra delen av mattenationella. För att få MVG behöver jag en sol till och typ 7 vg poäng eller något, så det borde jag väl kunna skrapa ihop :-) Sen gör det inte så mycket om jag bara får VG, för Jacob kan inte sätta något annat än MVG på mig i slutbetyg. Så det så! =D

Sen på fredag bär det av hem till Jessica! Vi ska grilla och ha det mysigt. Jag hoppas på fint väder!

/Anna


Kommentarer
Postat av: Jessica

Du, det gick faktiskt väldigt bra för dig! Puss :o)

2010-05-19 @ 15:59:22
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0