Helgen som gick

Det kanske är lite sent nu, men jag tänkte berätta lite om helgen som var, och därmed lägg ut lite bilder :)
Var ju hos Jessica i fredags och sov över till lördagen.



Vi åt Ben & Jerry's ute i solen. Så jävla gott!


Och dessutom åt jag sparris för typ första gången (på väldigt länge iaf)


Vi tog en promenad




Jag "passade" grillen




Östergarns holme. Fest i sommar!

Var hos Johan och Karin och grillade i lördagskväll. Pappa fällde en sådan klockren kommentar när han lämnade mig: Du behöver inte köra hem sen.
Karin fattade ingenting och lade inte märke till det. Johan noterade det, men lät det sedan försvinna ut ur skallen lika snabbt som det hade kommit in. Jag däremot grubblade på det i flera timmar? Kan man tolka det som om pappa tycker det är okej att jag dricker alkohol?? Efter en övervägande diskussion med Johan, kom vi fram till att det är nog så som jag ska tolka det :P
Fick min Baccardi av Karin. 1liter. Nice! Dock försvann typ 4 dl den kvällen. Mysko ;P

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0