Fredag!

Idag är det fredag - så jävla gött! Imorgon ska jag in till stan med mor min. Vi ska besöka specsavers, shoppa och käka på ett mysigt ställe. Jag tror att det kommer bli bra!

Sitter och dricker te samtidigt som Rix Fm spelar i bakgrunden. Cyklade hem efter vår kemilabb. Kände att jag itne hade lust att sitta i skolan och inte göra ett skit i 2,5 timme... Så då kan jag lika gärna dra hem, städa lite, bli nervös inför matteprovet och käka god mat istället för skolans pannkakor! 

Kemilabben gick för övrigt bra. Sofie som jag brukar labba med, var inte där så jag var med Katrin och Mathilda ist. Saknade såklart Sofie, =D men kul att labba med personer som jag annars inte pratar så mycket med. Ikväll blir det till att skriva labbrapport, plugga spanska och svenska. Skoj fredag! Men jag kan ju trösta mig med att det snart är sommarlov. Bara lite mer än en månad kvar. Sweet! 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0