En liten resumé

Kanske dags för ett inlägg nu på fredagskvällen? :-)

I onsdags kom ju mamma och hämtade mig och som sagt så åkte vi ner till glassbaren på hamnen. Tog en våffla med saffran, cocos och brownie. Faaaan vad gott! Vill prova alla smaker som finns. Det får väl bli mitt mission de närmsta somrarna ;P

Sov för första gången i Roma natten mellan onsdag och torsdag. Kändes lite konstigt. Känns lika jobbigt som när man sover över hos någon. Alltså det här med handdukar, smink, sovkläder osv. Känns inte som om jag hör hemma där. Hela dagen satt jag typ framför teven och såg allmänt deprimerad ut. Tillslut fick jag åka till Mästerby. Nice hade det varit om alla bara kunde lämna mig ifred, men nu gör dom inte det så jag vill mest av allt bara dra in till stan och vara själv i lägenheten.

Idag var jag i Hemse på vårdcentralen en stund.
Har också spelat lite Wii med Karin. Hon är hemma här by the way. Johan är ju på Bosön till på söndag så hon kände sig väl ensam i Follingbo. Känns konstigt att hon är hemma.. Längesen nu.


Jag vet att det är allmänt deprimerande att lägga upp vinterbilder nu när alla bar avill ha sol och varmt, men fan vad jag längtar tillbaka till Åre! Har tjatat om hur jävla fantastisk resan var hur många gånger som helt, men det verkar som om jag aldrig kan tjata tillräckligt mycket om den.

Första gången på bra länge som man kunde känna sig fri. Släppa taget om allt annat...

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0