En dag på stan

Turbulent dag må jag säga. Ibland inser man hur jävla bra vänner man har. Man borde inse det oftare..

Efter skolan drog jag in till stan med Jessica. Hade tid hos Specsavers klockan 16.30 så tiden fram till dess spenderades i shoppingens och fikandets spår! Det är mors dag på söndag så jag passade på att inhandla lite grejer till mor min. Hittade dessutom en perfekt studentpresent till Johan.
Till mamma köpte jag bullformar med små gulliga hjärtan på, salladskrydda från Krysmyntagården och ett plättjärn (heter det så??) som man kan ha levande ljus på. Johan fick en flaska med mintgodis som man sen häller vodka i. Å Efter ett tag så får man mintvodka!  
 
Det rosa paketet är till Johan. Haha, gulligt papper :P

Tyckte också att jag behövde fylla ut min garderob lite...

Svarta shorts från H&M och kjolen är från MQ

Hittade också världens snyggaste klänning på H&M. Så jävla fierce! (Stavning??) Vad jag verkligen gillade var designen upptill. Inte en sån jättevanlig skurning. Schysst!  

Funderar att ha den på studenten. Jag vill ju också vara fin!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0