Elin, all for you

Om nu Elin läser detta, som hon i princip lovade att hon skulle göra, så tänkte jag framföra en liten hyllning (eller liknande) till henne. Bara för att hon läser min blogg! De ni! Vilket pris! Fantastiskt vad generös man kan vara ibland. Ett helt inlägg får hon, bara för att hon sa att hon skulle läsa :)

Jag bjuder på ett par bilder på Elin! Det har hon säkert inget emot :P
 
:)


Fest hemma hos Adam när jag fyllde 17 :) Elin hamnade i köket och gjorde chokladbollar!


Fagning med klassen och Elin var lika happy som vanligt!


Håller ni inte med om att hon ser liiiiite kalas ut? ;P

Elin, jag tycker att du är en asnice tjej :-) Så jag hoppas att du uppskattar min hyllning :P

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, hon ser faktiskt riktigt kalas ut där :)

2010-05-18 @ 17:23:23
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0