Bio-time and sleepover!

Japp! Igår var jag och Frida på bio och såg Sex and the city 2. Vi trodde verkligen att det skulle vara apmycket folk där, men det var det inte. Filmen var iaf bra. Helt över mina förväntningar. Har inte sett så mycket SATC, men gillade ändå filmen starkt. Konstigt att den har fått så dålig kritik i media.
Gå och se!

Halv nio var filmen slut, så jag och Frida begav oss till donken och tog varsin Mc Flurry Marängswisch :-) Så god! Vi fick sitta och vänta ett tag tills vi kunde börja vandra bort mot busstationen där vår buss skulle avgå 21.45 (trodde vi). Borta vid busstationen visar det sig att busshelvetet inte går förren 23.35, så vi fick vandra tillbaka till donken och sitta och vänta där i 90 min till. Skoj!
Väl hemma hos Frida somnade vi på typ två sekunder. Gött!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0