Take me back!

För en vecka sedan satt man i mysiga Åre. Lite lagom mör efter 6 timmar i backen. Kvällen spenderades framför TV:n med trevligt folk och mycket skratt. Vi såg på Boston Teaparty och snackade skit. Tog ett glas vin och en drink. Dagen hade varit asbra och man ville verkligen inte gå och lägga sig. Man ville att det skulle vara för evigt.

Nu när man hemma på Gotland igen med massor av plugg som bara ligger och väntar på en. Helst av allt vill jag bara gå och lägga mig. Slippa vara social med pappa. Men då kommer han väl bara undra igen vad som är fel. Han kommer börja gråta och fråga vad han har gjort fel. Precis som igårkväll. Han kommer säga att han är orolig för mig. Att jag alltid har ont i magen, varför jag aldrig ler eller pratar, varför jag aldrig umgås med kompisar. Jag orkar inte. Orkar inte med hans jävla tjat. Orkar inte med något längre. Vill bara försvinna.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0