Tagga!!

Sitter nu i skolans datasal. Det är meningen att jag ska leta fakta om John Marsden och "platser man bör besöka om man åker till Australien" till vårat engelskaarbete, men kände att jag var tvungen att blogga lite också! Som sagt, vi har börjat med ett engelskaarbete i skolan som ska vara klart om 2,5 veckor. Min grupp består av mej, Jessica, Opiki, Olle och Mirjam och vi ska snacka om Australien i 20-30 minuter. Just nu verkar som om det bara är jag och Jessica som är engagerade. Hoppas att dom andra verkligen börjar engagera sig snart, annars blir jag förbannad!!!

Kemiprov om 50 minuter. Jag är liiiiiiite nervös. Allt är inte helt glasklart. Måste verkligen få MVG. Pressen är stor.. som VANLIGT!! Men känner mig lite taggad ändå. Det blir jag alltid innan prov. Undrar varför? Är inte det lite sjukt egentligen??  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0