Spridda tankar

Två blogginlägg på en enda kväll. Inte illa, inte illa. Fast jag vet inte. Kvalité kanske går före kvantitet. Eller?? :)

Har iaf blivit klar med den satans bokpresentationen. Känns grymt skönt. Ska läsa igenom den imorgon bitti och sen skriva ut den och sen lära mig den utantill till på måndag eftermiddag. 2,5 sidor dataskrivna papper. Ingen superlätt match, men det ska gå. Det MÅSTE gå. Så enk elt är det. 

Vi går mot ljusare tider. Dags att ställa om klockan inatt. Har faktiskt redan ställt om min mobil så att jag kommer upp i tid imorgon. 07.00 kommer metallicas Die die m darling väcka mig ur min skönhetssömn. Carpe Diem säger jag bara! 

In till stan imorgonkväll. Jobbigt att åka fram och tillbaka. Men jobbigaste är att åka in och handla på Ica Maxi. Vem fan orkar fixa till sig på en söndagkväll liksom? Inte jag i alla fall. Så därför går man runt i affären och ser ut som något som katten har spytt upp!

Min 21-åriga syster sitter just nu och asgarvar till "natt på muséet". Och hon ska vara vuxen? Ha! Knappast! Berättade jag förresten att hon fick världens sladd på bilen när vi åkte hem från Åre? Läskigt som fan var det iaf! Jag trodde att vi skulle hamna bredvid vägen, försöra bilen och missa båten. Är det inte lite konstigt hur man prioriterar? Jag skulle bli mer ledsen om bilen gick sönder än om jag bröt båda benen.. :s
Oj vilket sidospår det här blev!

Fan. Jag vill tillbaka alltså! Åre, snackar vi om nu. Jag vill jag vill jag vill! För en vecka sedan var man heldepprimerad över att man skulle åka hem nästa morgon. Fan vad fort allt går! Tiden bara rinner iväg! Klassas inte det som vuxenpoäng? Alltså att man säger att tiden bara rinner iväg? Visst gör det? Jo, det tycker jag att vi bestämmer!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0