Sportlov!

Måndag. Egentligen första dagen på Sportlovet. Det känns underbart!! =) Jag behövde verkligen en veckas ledighet. Synd bara att jag vet att det kommer gå så fort, och sen är det skola igen! Har rätt mycket som jag måste fixa. Till exempel att packa inför Åre. Det är så jobbigt när man verkligen måste tänka igenom vad man behöver ha med sig!!

Idag har jag mest gjort absolut ingenting, men ändå har tiden gått fort. Tränade en timme på crosstrainern och satt och skrev sammanfattning till vårt kemiprov också.
Har även bakat kärleksmums  som vi kan ta med till Åre. Hoppas att de andra gillar dom. Lite rädd för att dom inte ska smaka bra... :S Använde blockchoklad istället för kakao och jag trodde att det skulle bli för mycket choklad, men det blev snarare tvärtom.. Aja, vill dom spy så är det väl okej =)


Men erkänn, det ser rätt gott ut, eller hur?


Igår, eller var det till och med i lördags? Ialla fall så har pappa hållit på att plantera om lite blommor. Han skulle plantera om min kaktus upp på mitt rum och märker då att min kaktus har växt fast i väggen! Jag skämtar inte! Den sitter verkligen fast! Så jag var tvungen att fixa ett bildbevis :-)

       
Se hur den har växt sig fast! Gick inte att få loss, så den får väl sitta kvar där :-)

Var ute och övningskörde i TRE timmar igår! Snacka om långfärd! Man kan nästan tro att jag och pappa tog en roadtrip runt hela Gotland, men så var väl inte riktigt fallet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0