Söndag

Klockan på 07.00 imorse. Snoozade dock två eller tre gånger. Inte helt okej ;) Det var ju jag som skulle fånga dagen.. :) Låg och rättade och ändrade min engelskatext om Australien. Redovisning på torsdag. Om vi har otur. Ser gärna att vi inte hinner och får redovisa den efter påsklovet istället.

Påsklov. Fyra dagar kvar. Ofattbart! Känns inte som om jag har befunnit mig i skolan överhuvud taget sedan innan sportlovet. Känns som om man bara har glidit omkring och softat. Dock haft lie småpanik över allt skoljobb. Men fan vad skönt det har varit, delvis!

Bokpresentationen är utskriven. Kan nästan hela första sidan. 1,5 sidor kvar som ska läras in. Annars får man väl improvisera. Men det är inte min starka sida direkt. Redovisning imorgon. TAGGA!!

Verkar som om jag slipper musikredovisningen på tisdag också. Nice! Jag och James kom fram till att det vore onödigt att införa låtredovisning igen, nu när det har varit uppehåll sedan innan sportlovet typ. 


Vad hände igårkväll på körslaget egentligen?? Hallå!? Team Gyllenhammar är ju bäst! Och så åker dom ut. Inte okej! Lite besviken. Nej, fel. Väldigt besviken!  


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0