Packning och kanelbullar!!

En slappardag hemmavid. Skönt. Avkopplande. Börjar inse att det bara är tre dagar kvar på mitt sportlov. Det suger!

Har dock var it rätt duktig och börjat packa lite smått. Typ lagt ner mina skidbyxor och skidglasögonen + min NV-tröja i väskan ;-)
Men det är faktiskt svårt att packa när jag har kläder både här i Mästerby och i stan, samt att allt är lite halvskitigt så då kan man ju använde kläderna en gång till innan man tvättar och packar ner dom i väskan. Man blir helt förvirrad. Får liksom ingen ordning på något. Snacka om jobbigt I-landsproblem det här med att packa inför en resa som kommer bli toppen! =) Och inte behöver jag betala den själv heller. Resan alltså :) Men det kan vi ta en annan gång! 


Hann med att baka en sats med kanelbullar också! Finfina resultat om du frågar mig :-)

Man är nog ändå inte så dum i köket ändå :) Och goda blev dom! Har precis slängt ner dom i frysen så att vi kan ta med dom till Åre! =)


Det konstigaste när man bakar är hu missvisande recepten är. Det stod att det skulle bli 60 kanelbullar. Jag fick till typ 35, bara lite mer än hälften alltså. Är det jag som gör helt fel eller är det tänkt att kanelbullarna ska vara jättesmå??

Imorgon ska jag och mamma åka till stan. Hon kommer ofh hämtar mig här typ halv 10 så att vi kan vara inne i Visby lagom till affärerna öppnar. Eftersom jag inte har något annat för mig så kan jag ju skriva ner min inköpslista!
Kofta
Långa linnen
Fleecetröja
Skidtröja, typ polotröja
Dataväska
Minneskort till kameran
Tunna ullstrumpor
Bälte (till mina tjockbyxor eftersom jag tappar dom)
Sen blir det alltid en sväng upp på MQ och Vila och käk med Syster och Mamma på Ringduvan.


/Anna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0