Mycket att göra..

Jag ligger efter så in i helvete i skolan. Har svenskaprov och matteprov imorgon. Spanskaprov på tors. Två redovisningar nästa vecka. Säkert en en till inom musiken. Har jag otur ska vi spela upp på tisdag också. Great. Har jag pluggat? Nej. Matten är skitsvår. Kan inte. Fattar inte. Inte så jävla lätt när man inte har fått genomgång på det sista avsnittet. Vi kommer typ bara ha två prov i matte B vilket betyder att jag måste sätta MVG på båda två för att vara säker. Spanskan har jag inte ens kollat på. Vet inte hur jag ska plugga in det heller. 
Kan inte koncentrera mig för fem öre. Varje gång jag försöker inser jag att jag har så jävla mycket att göra och att det aldrig kommer gå. Att jag aldrig kommer hinna. Att jag bara kommer få VG i allt. Idag har jag stor sett gråtit mig igenom hela jävla dagen. Precis som igår. Precis som jag ville göra i söndags och lördags. 

/Anna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0