I will survive!

Bokpresentationen gick helt okej. Inte perfekt, men garanterat helt okej. Med tanke på att boken verkligen inte hade någon handling så får man väl vara nöjd då man slängde ihop en 10 minuters presentation om den. :) Jag var garanterat inte sämst heller. Galet skönt att bli av med det! En riktig lättnad.

Bara tre dagar kvar. Man ser ljuset i tunneln :P Det känns bra. Jag är nästan helt säker på att jag kommer överleva till påsk. Har inte så mycket i skolan heller. Bara referatprov på onsdag och det kan man ju inte plugga till. Och sen är det engelskaredovisning på torsdag. Eventuellt. Det är väl den som man får ägna mest tid åt.

En annan jobbig sak är att vi kommer få tillbaka vårt spanskaprov och matteprov imorgon. Jag vill fan inte ha tillbaka dom. Jag oroar mig för att jag kommer bli helt knäckt när jag ser hur det står VG med röd penna uppe i högra hörnet. Hu! Hemska tanke!

Ikväll vankas en lugn kväll framför TV:n med en kopp te. 20.00 Top model, sen Svenska Hollywood fruar och klockan 22.00 börjar det där programmet med Filip och Fredrik som jag totalt har glömt bort vad det heter! :) Fy skäms ;P

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0