Helt slut

Jag är helt slut. Känner mig som spagetti! Hann inte äta och sen idrott uppepå det samt hård motvind hem. Inte okej!

Referatprovet är överstökat. Känndes förvånande lätt att skriva ihop en text på 125 ord. Mycket lättare än när vi har gjort det innan för att träna. Hoppas att den resulterar i ett bra betyg också! Det kändes bra, men jag vågar inte säga att jag är nöjd för då får jag väl dåligt betyg.. :)

Matteporven fick vi igår. Fick MVG, 26/32 (MVG-gränsen låg på 24) men jag är inte nöjd. Det känns så dumt och säga att man inte är nöjd. Men det är ju sant. Jag är riktigt missnöjd faktiskt. Känns som om det är dags att sänka kraven på en själv kanske??

Ikväll blir det till att öva på engelskaredovisningen inför morgondagen. Power-point presentationen blev klar idag - skönt! Nu gäller det bara att memorera, öva, memorera, öva och öva!!


 
Snälla ge mig sommar sol och värme snart!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0