Håla och snart kaffedags

Idag är det fredag. Det är riktigt nice! Pappa Har varit och hämtat den nya bilen nu och ja ser fram emot att få åka hem i den ;) Har suttit och skrivit ett par rader på min argumenterande text, har ju håla nu. Vet inte hur många gånger jag har ändrat ämne. Men nu tror jag iallafall att jag har bestämt mig. Det får bli en text om att vi ger bort Skåne till Sverige. Men med detta menar jag inte att jag tycker så i verkligheten även om brottsstatistiken skulle minska och vi skulle slippa den hemska dialekten bland annat :-)

Ska nog kila bort till cafeterian och köpa mig en kopp kaffe snart. Egentligen är jag för snål för att lägga ut fem spänn, men va fan, det är ju fredag!!

Imorgonbitti bär det av till Åre. Det ska bli så JÄVLA ROLIGT!! Har sett fram emot det sjukt länge!! :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0