Första dagen tillbaka

Nyss hemkommen från skolan. Första skoldagen på sisådär 12 dagars ledighet. Stannade hemma igår också. Kände att jag behövde plugga både till matteprov och spanskaprov samt att jag inte hade den minsta lust att göra svenskaprov.
Gjorde spanskaprovet idag. Jag gissar på VG+. Tappade totalt bort mig på den satans hörförståelsen.. "/ Blir alltid så stressad när man sitter spänt och lyssnar och sen inser man att dom redan har sagt svaret och har gått över till en annan fråga när man själv sitter och klurar två frågor upp.

Matteprovet får bli imorgon. Hoppas att han gör ett lätt prov med stor chans att få MVG. Känner att jag verkligen behöver det nu så att mina nerver kan lugnas ner lite..

Överlevde iaf dagen utan större problem, men dock med många tankar snurrandes runt i huvudet...

/Anna

Kommentarer
Postat av: Jessica

och en jessica som ställer dumma frågor :)

2010-03-25 @ 14:28:14
URL: http://havetsdjupalugn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0