För två år sedan..

Måndag. Igen. Jippiey! Not.
Sovmorgon. Kemi 09.30 - 11.00. Sen hem hit till lägeneten. Ska åter tillbaka till skolan till kl 14.30. Bokpresentation om "Bokhandlaren i Kabul". Nervöst? Jo! Hoppas att det går vägen iaf :)


Idag är det den 29 mars. För exakt två år sen var jag i Stockholm med Frida. Fan vad kul vi hade! En halv dag på stan, sen tillbaka till "The red boat" där vi bodde och fixa till sig. Djurgårdsfärjan till Djurgården och sen konsert med Simple Plan på Cirkus. Min första riktiga konsert. Fan vad grymt det var och fan vad hög man kände sig!


 
Min biljett som nu sitter inramad på mitt rum!


Pierre kom upp på läktaren där vi satt. Han stod och sjöng "Untitled" typ 3 meter ifrån oss! Magiskt!!

/Anna

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaaaa! Det är nu två år sen :(

Faaan vad bra det var alltså!

Kommer dom till Sverige igen så får du och jag åka och kolla. Dom håller ju på och spelar in nya skivan nu, så dom drar ju säkert ut på turné efter det. Vi får hålla tummarna för att dom kommer hit!!!! <3

2010-03-29 @ 15:37:39
URL: http://brokenstreetlights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0