Fan!

Hej, jag heter Anna och jag är svinigt full just nu. Försökte komma in på krogen här i Åre, men en jävla vakt stoppade mig. Dessutom drog Johan hem eftersom alla klagade på att han är full.. Vilket han iof är men iaf.. Försökte komma in med Danne, men vakten ville inte släppa in mig iaf... Fuck it!!  
Karin var iaf shysst och gick med mig tillbaka till Lägenheten. Hon och Johan pratar inte med varandra just nu. Det är pinsamt tyst här... :S Jag tro att Johan blöder näsblod för han har en hel dassrulle uppstoppad i näsan! Typ :)Jag pallar inte! Asså om Karin och Johan inte pratar med varandra imorgon så kommer jag antingen åka helt själv eller så kommer kah åka med Danne. Lite öfrvirrande att vi har 2 Daniel med oss på resan ;P hähä :-) Daniel bad mej att vi skulle byta säng. jag vet inte varför men visst visst. (Vi sover i våningssäng i samma rum) Om han vill sova i en asvarma 90säng så får han väl göra det medans jag sover i hans 120säng. ;) Fast om han vill joina mig så är det hel OK! :)

Kag känner mig som en jävla tönt som inte kommer in någonstans. Fan!! Käner mig ivägen för allihopa. Jag vill vara 18 och inte 17!!! Fanhelvetesjävlaskit!!! Bläääh! Men bara 9,5månad kvar nu typ.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0