En vanlig torsdagkväll

Hej igen! Tredje inlägget för idag. Det tar sig må jag säga! :-) Förhoppningsvis så börjar jag kanske få in rutinen? Eller är det bara önsketänkande??

Måste verkligen sätta igång med min svenskatext nu! Den ska vara klar innan måndag.. och med tanke på att jag kommer vara på resande fot både lördag och söndag, plus att imorgon kommer bli en hysterisk kväll så måste jag göra ett ryck nu med detsamma! Men vi får ju inte glömma att det är "halv 8 hos mig", "sveriges värsta bilförare" och dokumentären om The Jacksons ikväll! Inget av detta får man ju bara missa!




Så såhär ser min kväll ut. Kaffe, TV, plugg och sen läsa "Snabba Cash" innan jag ska sova. Har ju varken läst boken eller sett filmen. Verkar som om jag typ är den enda svensken som inte har gjort det ;-) Aja, men det ska vi snart ändra på! Eftersom boken har fått så bra recensioner så kommer jag nog kunna plöja igenom den på nolltid! Kanske.. :)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0