En vanlig sketen tisdag

Tisdagen, den jobbigaste dagen på veckan är nu avklarad. Två dagar kvar. Jippey! :)

Idag på engelskan hade vi verkligen jättemycket att göra inför redovisningen på torsdag. Men eftersom ingen utom typ jag var klar med min text så kom vi inte så långt. Därför måste vi stanna kvar i skolan efter morgondagens sista lektion och sätta i hop Power-pointen samt snacka ihop oss lite.

Svenskaprov imorgon. Jag ska skriva ett referat på en timme. Vad fan ska jag kunna skriva ett referat för? vad har jag för nytta av det? Inte mycket... Aja. Suck it up.

Ikväll väntar engelskaplugg. Ska lära mig texten utantill tänkte jag. Har lärt mig ungefär halva nu. Fotografiskt minne är bra fantastiskt alltså! :) klockan 9 är det House! Mysigt.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0