En ljusglimt i mörkret

Även fast jag sitter här och håller på att spy på den jävla bokpresentationen som ska vara klar att redovisas på måndag så kan jag inte låta bli att le.
Snackade just med Isak på facebook. Kul attt höra av honom! Vi har ju gått i samma klass i 10 år och jag har känt honom i närmare 14 år eller något. Ialla fall så kom vi in på skolan och matte. Vi har tydligen samma mattelärare :) Och tydligen ska ska Jacob, matteläraren ha sagt till Isak att jag är bra på matte och att det märks att jag har mycket kunskap med mig från högstadiet. Asså fatta vad glad jag blev! Det är sådana här småsaker som förgyller vardagen på en! Det gillar vi!



 
Slänger upp en bild från Åre. Vi hittade en telefon i bilen. Spännande!!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0