En dag i den stora staden

Idag tog jag en tur in till staden med mamsen. Vi besökte först Inter Sport ute på norr för att kolla efter lite skidkläder. Hittade ett bälte, två par strumpor, två polotröjor och en fleecetröja. Allt var på rea förutom bältet, som kostade ungefär lika mycket sommallt det andra tillsammans... Men det gjorde inte så mycket. Mamma betalade. Tror hon har lite dåligt samvete, och det kan hon gott ha. Hon får gärna fortsätta betala för mig :-)



Strumpor och bälte


Fleecetröjan. Sjukt skön! Schysst färg :-)


Vi åkte sen vidare in till Öster för att möta Karin och käka på Ringduvan. Tog en soppa med kyckling/currysmak. Stark som tusan, men galet god. Dom har alltid så goda soppor på Ringduvan, så that's the place om man är sugen på soppa. Ringduvan ligger precis utanför Österport, för dom som inte vet.

Sen blev det en tripp nerför rulltrappan till Clas Ohlsson. En himlarns tråkig affär, men som ibland kan överträffa ens tankar och bjuda på riktigt bra saker. Den här gången gick jag därifrån med ett fodral till min dator och ett minneskort på 4GB till kameran. Det är typ arga hundar på fodralet. Fanns inte så mycket annat att välja på så jag hade inte så mycket val... Men det blir nog bra ändå! =) Slänger upp en bild på den vackra skapelsen ;)




Sist hamnade jag på H&M där det blev en kofta, en typ kavajliknande grej som ser lite typ My Chemical Romance-inspirerad ut (det var iaf det första jag tänkte på när jag såg den) samt lite underkläder.

     
My Chemical Romance-inspirerad?                 Kofta och underkläder

Har suttit och pluggat lite till musikprovet på tisdag. Är mest orolig för var alla toner på basen och gitarren sitter. Men det ör väl bara att memorera antar jag, eftersom jag inte lyssnade när Magnus snackade om hur man räknar ut var dom sitter... ;) Måste få MVG, eftersom det är det enda provet vi har och "/

Vår bil har gått sönder. Eller, pappas bil har gått sönder. Så vi sitter här utan bil. Trevligt, trevligt.. ;S Blir lite små-intressant hur det kommer att lösa sig. Vi får inte vår nya bil förren på fredag (en volvo V70 från 2006 typ) så det kan bli liiiiiiiiite knivigt för honom att ta sig de närmsta dagarna...
Men det löser sig!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0