Depp

Jag är ledsen, men jag kan fan inte vara glad för någon annas skull. Just nu är jag så in i helvete besviken. Värre än igår. Jag kan inte unna någon annan det. Inte just nu i alla fall. Det är svårt att erkänna men jag är jävligt avundsjuk. Jag fick aldrig ens chansen även fast jag vet att jag är bättre än visssa.

Det snöar ute. Snö, snö, snö. Mig gör det ingenting faktiskt. Jag tycker om snö, så länge det är minusgrader ute. Så för mig får det gärna snöa lite till. Skulle jag kunna, hade jag beställt en snöstorm, så att man slipper gå ut och inte ha dåligt samvete för att man sitter inne hela dagarna.. 


Här är en bild från förra vintern. Infarten till vår gård.

/Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0