Besvikelse...

Just nu är jag så jävla besviken. Så fort jag kom ner i köket i morse så såg jag GA ligga på bordet. På framsidan står det om Mojje och Körslaget. Körslaget ska ha med en kör från Gotland med Mojje som körledare. Det var audidion igår. Igår! Har inte hört ett endaste ljud om att körslaget ska komma till Gotland. Ända sedan programmet började för 2 år sedan så har jag sagt: Om en kör från Gotland ska vara med, så ska jag gå på audition. Men nu är det för sent. Det är kört liksom. Jag hade ingen aning om att det var audition. Fan också! Jag som så gärna ville vara med! :'(

Mår fortfarande lite sådära kasst. Helt skum i magen och huvudet. Känns grötigt. Men får väl hoppas att man blir frisk snart. Pappa har varit hemma för att hålla mig sällskap idag.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0