Bajsprov!

Alltså BLÄÄÄHH!! Fy helvete vad provet sög! Helt obegripligt svårt. Det gick åt helvete. Jag kommer få VG, kanske VG+ om jag har tur. Får väl trösta mig med att alla, verkligen ALLA, sa samma sak. Att provet var assvårt och att hon inte borde kunna kräva så mycket utav oss. Men fan vad det känns surt!! Bajsprov!

Har börjat städa lite smått. Hinner inte imorgon eftersom pappa kommer och hämtar mig direkt efter jag har slutat så att jag hinner hem och tvätta det sista och börja packa ;) Mattorna är ruskade och golvet dammsugat. Mina kläder som jag ska ha med mig är nedstoppade i väskan. Ska plocka ihop lite skolgrejer och sånt som jag måste ha med mig. Sen kan jag inte göra så mycket mer. Toan och diskbänken får jag väl städa imorgonbitti. Jag ska gå upp svintidigt så att jag kan somna tidigt imorgonkväll :-)

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0