Åre är intaget!

Just nu för stunen sitter jag i det kombinerade köket/vardagsrummet i vår extremt fina lägenhet i Åre by. Det är sjukt fint här. Kanske lite litet med 56m2 till 6 pers, men än så länge har det gått alldeles utmärkt!

Resan hit gick helt okej. Övernattade i Sundsvall på ett läskigt vandrarhem. Vi var alldeles ensamma, lite småskumt. Som taget ur en skräckfilm, men vi överlevde natten! :) Åkte de sista typ 30 milen till Åre idag. Kom fram vid ungefär 13.00. Det tog oss ungefär en timme att hitta stället där vi skulle få ut våra nycklar till vår lägenhet.. Haha! Fy fan vad vi irrade runt!

Vår lägenhet ligger på femte våningen, men ändå så kör det bilar precis utanför fönstret ;P Lite roligt tycker vi! =) Karin blandade en jättegod drink till mig. Hon kan sin skit! ;)  

Orkar inte lägga upp bilder nu, så jag gör det senare någon gång! Men bilder kommer, det lovar jag!


/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0