Tråkigt!

Okej, nu har jag riktigt jävla tråkigt. Jag vet inte vad jag ska göra! För det finns ingenting att göra!! Vi har inget skoljobb kvar, så himla konstigt att veta att man inte har en massa plugg. Hur i helvete ska jag överleva sommaren? Jag kommer börja klättra på väggarna bara efter två dagar, pga att jag inte vet vad jag ska hitta på! Gaaaaah!

Imorgon har vi kemi kl 09.30. Vi ska fika och ha det mysigt! Och sen slutar vi för dagen. Tror att jag ska ta en tur på stan och se efter en bikini och någon söt sommarklänning till avslutningen. Måste också köpa ett partyspel! :P Halv sju väntar ett besök på China Resturangen med Jessica, Frida och Daniela. Mys!  

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0